凡事都可行, 但不都有益處. 凡事都可行, 但不都造就人(林前10:23). 無論做什麼, 都要為榮耀神而行 (林前10:31). 這些經文, 是我信主後對自己的提醒和盼望. 没想到嘻笑人生, 20多年過去, 還没結出好果子. 以後請大家換個角度看我: "還好這人已經信主了, 不然更糟."

Tuesday, August 18, 2020

This is it

明天(08/19/2020)是我70歲生日, 日子過得真快, 轉眼這個Blog也存在10年了. 詩篇90:10: “我們一生的年日是七十歲, 若是強壯可到八十歲; 但其中所矜誇的不過是勞苦愁煩, 轉眼成空, 我們便如飛而去.70歲感謝讚美主! 也為這個Blog感謝讚美主, 它為我累積了300多個記憶, 裡面有歡笑也有淚水, 回頭望去, 全是恩典. 只可惜我這條老命還没有結過果子若是明天就被接走, 我的生命將如詩篇90:9所説: “…度盡的年歲好像一聲歎息.求主憐憫, 賜給我力量, 讓我離開之前能多做幾件合祢心意的事. 也幫助我記得, 70歲後多出的每一天都感謝讚美祢.

4 comments:

Shaoqing said...

Happy Birthday!!!

“You are never too old to set a new goal or dream a new dream.” C.S. Lewis

Bill Luk said...

Happy birthday!
You have done a lot quietly for the church, thru many years.
There is a crown in heaven for you, my friend!

Lan Gao said...

Happy Birthday!
“You crown the year with Your goodness, and Your paths drip with abundance.”

Roy said...

Happy Birthday! It's God blessing to you and setting you around our daily life in brotherhood. God knows you have a good and soft heart and always bring "happiness" to the people around you.